background

Aktualności Gimnazjum "SIÓDEMKA"

„Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy...”

W czwartkowe popołudnie, 22 czerwca 2017 r. w hali widowiskowo-sportowej odbyło się uroczyste pożegnanie absolwentów Niepublicznego Gimnazjum „Siódemka” w Białobrzegach. Uroczystość uświetnili swą obecnością zacni goście, wicestarosta - Pan Ireneusz Gumowski, zastępca burmistrza - Pan Mieczysław Danielewicz, dyrekcja Niepublicznego Gimnazjum „Siódemka” - Pani Iwona Śliwa oraz Pani Anna Zasławska, grono pedagogiczne oraz rodzice uczniów. Księdza proboszcza Artura Hejdę prezentował ks. Karol Kwiatkowski.

Dzień Otwarty w Siódemce

Dzień Otwarty to już tradycja w naszej szkole. Po wprowadzeniu nowej reformy oświatowej i tym samym likwidacji szkół gimnazjalnych, od 1 września 2017r. szkoła nasza będzie przekształcona w Niepubliczną Szkołę Podstawową „Siódemka”. Został ogłoszony nabór do klasy VII Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Siódemka” w Białobrzegach.
27 maja 2017 r. gościliśmy w murach szkolnych młodszych kolegów – szóstoklasistów, którzy stają przed wyborem dalszej swojej drogi edukacyjnej.

Bezpieczne wakacje!!!

19 czerwca 2017r. uczniowie Niepublicznego Gimnazjum „Siódemka” w Białobrzegach wzięli udział w wykładach i pokazach „Bezpieczne wakacje”. Pod tym hasłem ratownicy WOPR, Straż, Policja oraz Leśnicy przeprowadzili zajęcia dla młodzieży, podczas których mieliśmy okazję posłuchać jak również zobaczyć, jakie niebezpieczeństwa nam grożą podczas letniego wypoczynku. Teraz jesteśmy już świadomi, jak może skończyć się nieodpowiedzialna zabawa na wodzie. Jako podsumowanie wykładu zobaczyliśmy symulację strażackiej akcji ratunkowej – udzielenie pomocy poszkodowanemu i gaszenie pojazdu. Pokazy były wykonane profesjonalnie. Dzięki udziale w tych zajęciach zostaliśmy przygotowani do wakacji i zasłużonego odpoczynku, który mamy nadzieje, że będzie bezpieczny. Dziękujemy…

Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2016/2017

Kochani Siódemkowicze;) pora oznajmić wszem i wobec, że w dniu

22 czerwca 2017r. punktualnie o godzinie 16.30

w hali sportowo-widowiskowej przy LO odbędzie się uroczyste zakończenie roku szkolnego.

To, co jeszcze 10 miesięcy temu wydawało się odległą przyszłością, dziś staje się faktem i rok szkolny 2016/2017 odchodzi do lamusa.

WSZYSTKICH SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

Białobrzeski Bieg Pilicy

W niedzielę 14 maja 2017r. już od godzin rannych na Placu Zygmunta Starego w Białobrzegach rozpoczęły się biegi kolorowe. Uczestnikami były dzieci i młodzież w różnych kategoriach wiekowych: od przedszkolaka do gimnazjalisty. W kategorii gimnazjum – bieg zielony startowali uczniowie Niepublicznego Gimnazjum „Siódemka” w składzie: Natalia Nowak, Julia Kacprzak, Anna Jabłońska, Maria Jabłońska, Julia Woźniak, Paulina Burska, Bartłomiej Radecki, Jerzy Grodecki, Aleksander Krzesiński, Gabriela Jeżak. Mieli oni do pokonania trasę 1500m ulicami Białobrzegów. Z Siódemkowiczów najlepszy okazał się Jerzy Grodecki z kl.3G, który wywalczył II miejsce.

Szlakiem Zabytków Pomorza i Szwecji

W dniach 30 maja - 2 czerwca uczniowie Niepublicznego Gimnazjum „Siódemka” wybrali się na wycieczkę: „Szlakiem Zabytków Pomorza i Szwecji”. Pierwszego dnia w godzinach rannych udaliśmy się do Gdańska, w którym zwiedzalismy m.in. Długie Pobrzeże, Ulicę Mariacką, Targ Węglowy, Długi Targ i ulicę Długą. Po południu dotarliśmy na terminal do Gdynii i wypłynęliśmy promem do Szwecji. Następnego dnia dopłynęliśmy do Karklskrone. Odwiedziliśmy przystanek przy kamieniu ruicznym Björketorpsstenen, cmentarz wikingów, Ronneby (mieliśmy tam chwilę wolnego czasu).

Uwaga RODZICE - WYWIADÓWKA!!!

Informujemy, że spotkanie z RODZICAMI uczniów klasy pierwszej, drugiej i trzeciej odbędzie się 23 maja (wtorek) o godz. 16.30.

Serdecznie zapraszamy!

Międzynarodowy Dzień Dziecka

1 czerwca w Polsce obchodzimy Międzynarodowy Dzień Dziecka. Ustanowiono go w 1954 roku przez ONZ dla upowszechniania ideałów i celów dotyczących praw dziecka zawartych w Karcie Narodów Zjednoczonych (1945) i obchodzony od 1955 w różne dni roku w dla upowszechniania ideałów i celów dotyczących praw dziecka.
Z tej okazji Samorząd Uczniowski Liceum Ogólnokształcącego im. Armii Krajowej w Białobrzegach zorganizował małą niespodziankę dla wszystkich uczniów naszej szkoły. Od samego rana przedstawiciele S.U. rozdawali cukierki oraz naklejki z wielkim uśmiechem.

Czytaj więcej...

2017  Liceum Ogólnokształcące im. Armii Krajowej w Białobrzegach   globbers joomla templates